n anul școlar 2024-2025, Consiliul de administrație al Seminarului Teologic Liceal Ortodox „Mitropolitul Dosoftei” Suceava este constituit în conformitate cu Metodologia-cadru de organizare și funcționare a consiliilor de administrație din unitățile de învățământ preuniversitar, aprobată prin Ordinul nr. 6.223/2023, în baza deciziei directorului unității, nr. 227/11.11.2024, și are următoarea componență:
- prof. dr. Hrișcă Bogdan –Mihai (director) – președinte;
- Achihăie Sanda (director adjunct) – gestionarea problemelor legate de activitatea nivelului de învățământ preșcolar;
- prof. Tablan – Popescu Lucian-Ionuț – reprezentant cadre didactice și gestionarea comunicării cu părinții elevilor de la nivelul liceal;
- Doncean Maria – reprezentant cadre didactice și gestionarea comunicării cu părinții preșcolarilor;
- d-na Bucevschi Angela (contabil) – reprezentant personal didactic auxiliar;
- d-na Apostol Teofana – reprezentant părinți nivelul gimnazial;
- d-na Stan Olivia – reprezentant nivelul primar;
- elev Bruja Iusin – reprezentant elevi;
- Parachiv Dabija – reprezentant Arhiepiscopia Sucevei și Rădăuților (atribuții în domeniul administrativ);
- Ilișoi Viorel – reprezentant Arhiepiscopia Sucevei și Rădăuților (atribuții în domeniul economic);
- Grușcă Cristian – reprezentantul d-lui primar (gestionarea problemelor legate de finanțarea unității și de reprezentare a instituției în comunitate);
- d-na. Ciornei Maria – Roxana – reprezentantul consiliului local (gestionarea problemelor legate de finanțarea unității și de reprezentare a instituției în comunitate);
- Anghelea Mihai – Doru – reprezentantul consiliului local (gestionarea problemelor legate de finanțarea unității și de reprezentare a instituției în comunitate);
- prof. Timofte Doina – reprezentant sindicat;
- d-na Șoldănescu Mihaela – secretar.
Comisii de lucru cu caracter permanent
Consiliul de administrație | d-na Șoldănescu Mihaela |
Consiliul profesoral | prof. Nistor Georgeta |
Comisia pentru controlul managerial intern | arhid. prof. Hrișcă Bogdan – Mihai |
Comisia pentru evaluarea şi asigurarea calităţii | prof. Nistor Georgeta |
Comisia pentru Curriculum | prof. Ungureanu Elena |
Comisia de securitate şi sănătate în muncă şi pentru situaţii de urgenţă |
pr. Isache Adrian |
Comisia pentru prevenirea şi combaterea violenţei, a faptelor de corupţie şi discriminării în mediul şcolar şi promovarea interculturalităţii |
prof. Achihăie Sanda |
Comisia pentru formare și dezvoltare în cariera didactică | prof. Maghiar Irina |
Comisia pentru Evaluarea și Asigurarea Calității este înfiinţată în temeiul OG nr. 75/2005, aprobată cu completări şi modificări prin LEGEA nr. 87/2006, cu modificările ulterioare, iar pentru anul școlar în curs, aceasta are următoarea componență:
Coordonator operativ: director, arhid. prof. Hrișcă Bogdan –Mihai
Responsabil comisie: prof. Nistor Georgeta
Secretar comisie: prof. Iavorenciuc Anca
Membri: prof. Achihăie Sanda (director adjunct)
prof. Rodenciuc Anamaria -Renata
d-na Dediță Iuliana (reprezentant părinți)
- Axinte Cătălin (reprezentant consiliul local)
prof. Timofte Doina (reprezentant sindicat)
elev Olariu Mihai (reprezentant elevi)
Atribuţiile comisiei pentru evaluarea şi asigurarea calităţii educaţiei sunt:
- a) coordonează aplicarea procedurilor şi activităţilor de evaluare şi asigurare a calităţii, aprobate de conducerea organizaţiei furnizoare de educaţie, conform domeniilor prevăzute de lege;
- b) elaborează anual un raport de evaluare internă privind calitatea educaţiei în organizaţia respectivă. Raportul este adus la cunoştinţă tuturor beneficiarilor prin afişare sau publicare;
- c) elaborează o strategie care cuprinde cel puţin următoarele direcţii: rezultatele învăţării, reducerea analfabetismului funcţional, reducerea absenteismului, abandonului şcolar şi părăsirii timpurii a şcolii, precum şi promovarea excelenţei;
- d) formulează propuneri de îmbunătăţire a calităţii educaţiei.
- BRUJA IUSTIN – președintele CȘE
- OLARIU MIHAI – vicepreședinte CȘE
- AZOIȚEI SEBASTIAN – secretar CȘE
- ONEA DARIUS – departamentul „Sport și programe de tineret’”
- SOLOVAN ILARION – departamentul „Avocatul elevului”
- LEIZERIUC TEODOR – departamentul ,,Concursuri şcolare şi extrașcolare’’
- BULIGA TEODOR – departamentul „Mobilitate – formare- informare-consiliere’’
- LIVADARIU IUSTIN – departamentul ,,Cultură-educație-programe școlare”