Organizare internă

n anul școlar 2024-2025, Consiliul de administrație al Seminarului Teologic Liceal Ortodox „Mitropolitul Dosoftei” Suceava este constituit în conformitate cu Metodologia-cadru de organizare și funcționare a consiliilor de administrație din unitățile de învățământ preuniversitar, aprobată prin Ordinul nr. 6.223/2023, în baza deciziei directorului unității, nr. 227/11.11.2024, și are următoarea componență:

  1. prof. dr. Hrișcă Bogdan –Mihai (director) – președinte;
  2. Achihăie Sanda (director adjunct) – gestionarea problemelor legate de activitatea nivelului de învățământ preșcolar;
  3. prof. Tablan – Popescu Lucian-Ionuț – reprezentant cadre didactice și gestionarea comunicării cu părinții elevilor de la nivelul liceal;
  4. Doncean Maria – reprezentant cadre didactice și gestionarea comunicării cu părinții preșcolarilor;
  5. d-na Bucevschi Angela (contabil) – reprezentant personal didactic auxiliar;
  6. d-na Apostol Teofana – reprezentant părinți nivelul gimnazial;
  7. d-na Stan Olivia – reprezentant nivelul primar;
  8. elev Bruja Iusin – reprezentant elevi;
  9. Parachiv Dabija – reprezentant Arhiepiscopia Sucevei și Rădăuților (atribuții în domeniul administrativ);
  10. Ilișoi Viorel – reprezentant Arhiepiscopia Sucevei și Rădăuților (atribuții în domeniul economic);
  11. Grușcă Cristian – reprezentantul d-lui primar (gestionarea problemelor legate de finanțarea unității și de reprezentare a instituției în comunitate);
  12. d-na. Ciornei Maria – Roxana – reprezentantul consiliului local (gestionarea problemelor legate de finanțarea unității și de reprezentare a instituției în comunitate);
  13. Anghelea Mihai – Doru – reprezentantul consiliului local (gestionarea problemelor legate de finanțarea unității și de reprezentare a instituției în comunitate);
  14. prof. Timofte Doina – reprezentant sindicat;
  15. d-na Șoldănescu Mihaela – secretar.

Comisii de lucru cu caracter permanent

 

Consiliul de administrație d-na Șoldănescu Mihaela
Consiliul profesoral prof. Nistor Georgeta
Comisia pentru controlul managerial intern arhid. prof. Hrișcă Bogdan – Mihai
Comisia pentru evaluarea şi asigurarea calităţii prof. Nistor Georgeta
Comisia pentru Curriculum prof. Ungureanu Elena
Comisia de securitate şi sănătate în muncă şi pentru situaţii de urgenţă

 

pr. Isache Adrian

Comisia pentru prevenirea şi combaterea violenţei, a faptelor de corupţie şi discriminării

în mediul şcolar şi promovarea interculturalităţii

 

 

prof. Achihăie Sanda

Comisia pentru formare și dezvoltare în cariera didactică prof. Maghiar Irina

Comisia pentru Evaluarea și Asigurarea Calității este înfiinţată în temeiul OG nr. 75/2005, aprobată cu completări şi modificări prin LEGEA nr. 87/2006, cu modificările ulterioare, iar pentru anul școlar în curs, aceasta are următoarea componență:

 

Coordonator operativ: director, arhid. prof. Hrișcă Bogdan –Mihai

 

Responsabil comisie: prof. Nistor Georgeta

 

Secretar comisie: prof. Iavorenciuc Anca

 

Membri: prof. Achihăie Sanda (director adjunct)

prof. Rodenciuc Anamaria -Renata

d-na Dediță Iuliana (reprezentant părinți)

  1. Axinte Cătălin (reprezentant consiliul local)

                 prof. Timofte Doina (reprezentant sindicat)

elev Olariu Mihai (reprezentant elevi)

 

Atribuţiile comisiei pentru evaluarea şi asigurarea calităţii educaţiei sunt:

  1. a) coordonează aplicarea procedurilor şi activităţilor de evaluare şi asigurare a calităţii, aprobate de conducerea organizaţiei furnizoare de educaţie, conform domeniilor prevăzute de lege;
  2. b) elaborează anual un raport de evaluare internă privind calitatea educaţiei în organizaţia respectivă. Raportul este adus la cunoştinţă tuturor beneficiarilor prin afişare sau publicare;
  3. c) elaborează o strategie care cuprinde cel puţin următoarele direcţii: rezultatele învăţării, reducerea analfabetismului funcţional, reducerea absenteismului, abandonului şcolar şi părăsirii timpurii a şcolii, precum şi promovarea excelenţei;
  4. d) formulează propuneri de îmbunătăţire a calităţii educaţiei.
  • BRUJA IUSTIN – președintele CȘE
  • OLARIU MIHAI – vicepreședinte CȘE
  • AZOIȚEI SEBASTIAN – secretar CȘE
  • ONEA DARIUS – departamentul „Sport și programe de tineret’”
  • SOLOVAN ILARION – departamentul „Avocatul elevului”
  • LEIZERIUC TEODOR – departamentul  ,,Concursuri şcolare şi extrașcolare’’
  • BULIGA TEODOR – departamentul „Mobilitate – formare- informare-consiliere’’
  • LIVADARIU IUSTIN – departamentul ,,Cultură-educație-programe școlare”

Plan de dezvoltare instituțională 2024-2028

Regulamentul de organizare și funcționare a unității

Galerie Foto